19 oct. 2012

Pisici albastre și roșii

Astăzi am o stare extraordinară!

Aparent aceste stări se învât în jurul zilei de vineri și cred că din acest motiv a început de ieri [J]! Dar simt că m-a lovit parcă cineva cu o "palmă" de optimism și am căpătat o stare extraordinară.

În ultima vreme m-am simțit din ce în ce mai bine. În fiecare zi parcă mi-am recuperat o bucățică din mine. Mă simt din nou întreagă, eu a mea! Și nu cred că pot să îmi explic mai bine această stare decât prin schimbările pe care le-am făcut în ultimul timp în viața mea. Adică:

1. Mănânc mai sănătos, dar îmi pregătesc mese care să îmi satisfacă poftele. Îmi permit destule indulgențe cât să mă încânte noul regim alimentar. De exemplu, mănânc ciocolată amăruie care mie îmi place foarte mult - și apropo de ciocolată amăruie am descoperit astăzi un site minunat cu ciocolată crudă *, adică fără toate prostiile adăugate la ciocolata vândută în comerț. Abia aștept să comand și să încerc!

2. Am început să fac nițică mișcare! Nu foarte multă, că încă nu sunt la nivelul de avansați [J]. Dar mă simt mai energică! [Asta este o mare bucurie pentru mama care încearcă să mă convingă să îmi mișc mușchii mei cei sedentari de ani de zile, în special pentru că ea nu înțelege viața fără sport (face gimnastică de peste 20 de ani!).]

3. Am început să mă plâng mai puțin și să mă bucur mai mult [de orice]! Încerc să nu mă mai plâng de locul de muncă pentru că indiferent cât de mult sau de puțin îmi place, acest loc de muncă este o sursă de venit pe care eu pot să o investesc într-o viață plină de fericire pentru mine.  Și mă bucur de tot ce fac în restul timpului meu [inclusiv de mers în piață și cumpărat legume și fructe, de pus murături în borcane (acum trișez că asta oricum îmi plăcea să fac) și de făcut curat prin casă]!

4. Insist mai mult să am activități care îmi fac plăcere! [Nu cred că trebuie explic ce înseamnă asta ... sau?]

5. Renunț la conversațiile banale purtate cu prietenii și vorbesc despre lucruri care au "substanță"! Chiar aseară vorbeam cu iubitul meu și am atins subiecte foarte interesante [unul din ele nu îl povestesc că poate iese vreo invenție nouă după ce ne-om stoarce mințile cu niște cărți de specialitate!]. Printre altele am discutat despre religie, despre indieni, despre cărți și ce aport ne aduc ele, despre mame, sarcini și copii. În orice caz, concluzia noastră a fost că este minunat să vorbești pe tot felul de teme și încerci să găsești noi explicații, noi teorii, să scormonești în mintea aia creață și să îți vină cele mai năstrușnice idei.

Cred că astea ar fi cele mai importante schimbări. Ce am desprins însă în această perioadă de schimbări este că DACĂ VREAU SĂ FIU BINE O SĂ FIU BINE! Asta este cel mai simplu. Vreau "BINE" ... gândesc "BINE" ... este "BINE"!



P.S.: Dacă vă întrebați care este treaba cu titlul năzdrăvan, să știți că nu există nimic în spatele lui decât bună dispoziție J
P.P.S.: Titlul inițial a fost "Pisici roșii", dar apoi am găsit imaginea de mai sus și mi s-a părut foarte simpatică. Dar vă pun și prima variantă aleasă până la schimbarea titlului.



Sursa foto: http://www.flixya.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu