4 oct. 2012

"Fă-ți timp!"

Dar cum să îmi fac timp? Asta este întrebarea mea. 

Mie îmi alunecă orele, minutele, secundele printre degete. Aș vrea să fac mereu mai multe într-o zi. 
Aseară mă gândeam (în loc să dorm) la diferite subiecte pe care mi-ar plăcea să le dezbat cu alții. Nu puteam să mi le scot din minte. Îmi venea să mă ridic din pat și să mă apuc să îmi notez, căci așa cum îmi scapă timpul, îmi cam scapă și gândurile care nu sunt suficient aprofundate.

Ca să exemplific cu privire la timpul care îmi scapă rapid de sub control o să prezint pe scurt ziua mea de ieri. M-am trezit dimineață să merg la muncă, am stat la muncă 8 ore. De la muncă m-am oprit în vizită la o mătușă, la care nu am zăbovit totuși foarte mult. Am plecat spre casă, dar în drum am intrat să fac mici cumpărături. Când am ajuns acasă m-am grăbit să alint motanul, să îmi pregătesc de mâncare, să îmi strâng masa. Am lucrat puțin la un mic proiect hand-made și când am terminat aceste activități era deja 11 noaptea. Mi-am strâns materialele împrăștiate prin jur și m-am pregătit de culcare. Am mai citit puțin, că parcă nu mai e somnul la fel de dulce dacă nu ai câteva vorbe la care să "cujeți", si s-a făcut 12 noaptea. Apoi mi s-au tot învârtit gânduri în minte până spre 2 dimineața. Dintre cele mai semnificative ar fi: "nu am reușit să fac mișcare azi", "nu am timp vineri să fac plăcinta pe care îmi propusesem să o pregătesc", "nu știu când ajung să cumpăr ...", "voiam să mai public ceva pe Facebook și o să uit până mâine" (ca să fie foarte clar - chiar am uitat ce voiam să postez).

Dacă cineva are rețeta pentru a înghesui într-o zi toate lucrurile care trebuie făcute și pe care vrem să le facem, vreau și eu (rețeta)!


P.S.: Trebuie să precizez că nu funcționez normal dacă nu dorm 8 ore pe noapte așadar cine are rețeta să se asigure că include suficient somn :)).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu