7 oct. 2012

De-ale toamnei

Azi am sărbătorit! Am sărbătorit-o pe mama mea! Și ce poate fi mai plăcut decât o mâncare bună, un vin gustos, un film și o plimbare?
Așadar am petrecut cum ne place nouă mai mult. Iar plimbarea prin parc a fost super. Am adunat niște ghinde, niște "capacele" de ghinde și 2 crenguțe de frunze. Așa că am făcut un mic aranjament de toamnă.


Și pentru că nu m-am ținut de cuvânt și nu am făcut pâine pentru ziua de ieri am făcut astăzi. Este a doua încercare pentru pâine. Prima oară a ieșit foarte gustoasă, dar nu s-a umflat. Acum arată mult mai pufoasă, dar încă nu am încercat pâinea. Sper să fie și gustoasă, căci altfel trebuie să caut o nouă rețetă pentru testare. În orice caz, cam așa arată pâinica mea. O să vă spun cum a ieșit după ce o gust.


Rețeta de pâine o găsiți aici: http://www.sabucatarim.ro/2010/12/paine-neagra-de-casa/

Sper că și voi ați avut un sfârșit de săptămâna plăcut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu