1 nov. 2012

Stare de trezie

Nu am mai postat nimic de mult. Nu am avut timp pentru că în ultima vreme am avut mai mult timp și mai multe persoane în jur cu care să conversez. Până să apuc să îmi adun niște idei laolaltă și să povestesc aici câte ceva vorbeam despre altele și aveam noi idei și gânduri. Și tot așa ... :)

Ma simt foarte plină de viață în ultima vreme cu toate că sunt mai obosită. Am dormit mai puțin în ultimele zile, mă trezesc destul de obosită dimineața, dar mi-e gândul numai la fel de fel de distracții și lucruri pe care vreau să le fac.
Îmi vine să sar, să cânt, să dansez și să fac multe altele! Și o să le fac! Pe toate! [Cu toate că acum mi-e foarte somn și mă gândesc la un pat mare, cu perne pufoase și o păturică călduroasă.]

Pe scurt ce am făcut în ultima vreme:
- o prăjitură cu numele de "prăjitură deșteaptă" (a ieșit foarte delicioasă; eu am adăugat față de rețeta originală fructe de pădure);



- mi-am vizitat o foarte bună prietenă și am depănat amintiri și am inventariat ultimele noutăți;
- am fost la "shopping" (lucru care mă obosește teribil - motiv pentru care ulterior am ieșit la cafea dulce cu draga mea prietenă);
- am ieșit la dans;
- m-am întâlnit cu alți prieteni dragi și nevăzuți de mult;
- am mers la film;
-bineînteles că nu pot lăsa în afara listei faptul că am fost la muncă (poate nu este dintre favoritele mele, dar îmi asigură și veniturile și timpul ca să pot face lucruri care îmi plac).

Cam atât pentru acum! Poate cât de curând îmi revine dorința de a povesti mai multe în scris.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu